mandag 22. oktober 2012

Norsk fårikål

 Sidst i denne høst  - 2012  -  kjørte vi til danmark  -Hvor vi havde flere dage med optil 20 gr. varme! Så det var nesten for mye!  Nå vi besøgte vor datter   -  der bor med sin familie i danmarks neststørste vindmølle  og  vi havde fårikål med   -  (det kjenner man ikke i danmark)



 

 Her får Dere et bilde af bordet  med indført fårikål akavit og blå bokse med øl i  -  m. et stort anker og 2 små hjerter romantisk ik?

 

 Disse tallerkenhyller har jeg taget med fra Dk - Ja jeg har gerne et par stykker  med -når  vi finder noen.  De er ofte meget brede og jeg må skjære dem til i bredden så de passer i kjøkken -  stue eller børneværelse. Nu har vi selv fået 2 -  een hvor vi bor og een i hytten. Jeg kan skaffe en´ til Dere
Du kan skrive til meg HER  -  hvor stor den ca. skal være ; )



Du er også velkommen til at skrive til mig her .......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar